2016. nov 04.

Házibuli a Tinderrel, avagy hogyan csinálj swinger klubot minden szombat este?

írta: tolvajnorbert
Házibuli a Tinderrel, avagy hogyan csinálj swinger klubot minden szombat este?

Egy házibulit megszervezni manapság nem is olyan nehéz. Legalábbis elvileg. Hiszen szólsz, üzensz azoknak akiket ismersz, posztolsz a közösségi oldalakon és bevásárolsz egy hadseregnyi piát és kaját. De mit szólnál, ha egy kis izgalmat is vihetnél a buli szervezésbe?

Először arra gondoltam, hogy szépen leírom, hogyan is tudsz még a ’90-es évek nagy házibulijainál is királyabb bulikat csinálni a Tinderrel, de aztán arra gondoltam, hogy az alkalmazás használatával erre úgyis rá tud jönni mindenki, sokkal inkább nézzük meg, hogy mi az újítás hátulütője.

Még mielőtt sokan hanyatt esnének attól, hogy el tudsz hívni embereket bulizni a Tinderrel, gyorsan megjegyzem több olyan társkereső is van, ami ezt nyújtja már évek óta, akár applikációs formában is. A Tinder szerintem akart valami újat gurítani, amivel egyre messzebb kerül attól az egyszerű és könnyen használható randi applikációtól, ami valaha volt. Kicsit olyan érzésem van, hogy minden reggel azzal kelnek fel a Tinder központjában, hogy ma is kellene valamit újítani. De egyre inkább úgy érzem, hogy a kevesebb több lenne.

tinder2.png

Aki nem tudná, azoknak gyorsan vegyük át, hogy miről is van szó. A Tinderben a meglévő kedveléseiddel tudsz most már csoportosan társat keresőkkel ismerkedni. (Ha elfogytak, akkor persze ott a fizetős Tinder plusz.) Nem kell mást csinálnod, mint a Facebookos ismerőseiddel egy csoportba állni. Utána mehet a közös ismerkedés. Ha pedig egymásra találtok, akkor ugyan úgy megbeszélitek, hogy hol fogtok találkozni, hogy egy jót bulizzatok vagy bármi mást csináljatok:

 tinder1-tile.png

A csoportot bármikor meglétrehozhatod és meg is szüntetheted. Ha olyannal szeretnél egy csoportot létrehozni, aki nem használja a Tindert, akkor természetesen meg tudod hívni őt is, hogy használja az a Tinder csodás világát. 

Mire kellett volna jobban figyelni a Tinder újabb fejlesztésénél?

Három olyan dolog van, amire jó lett volna odafigyelni, amikor ezt az opciót kigondolták, majd elérhetővé tették bárki számára:

  • Amikor létrehozol egy csoportot, akkor a tagok nem tudnak róla, hogy ők a csoport tagjai lettek
  • Egymástól akár több kontinensre lévők ne kerülhessen egy csoportba
  • Jobban elkülöníthető legyen a csoportos és az egyéni keresés

 

Amikor néhány hete elérhető lett az új opció gyorsan bele is vetettem magamat a sűrűjébe. Gondoltam lássuk a medvét. Elsőre az volt zavaró hogy ugyan ott jelenik meg, ahol az egyéni ismerkedés. Ha korábban meglévő pillanatokat tudták egy újabb, különálló képernyőre (Jó ég, ezt is hogy is hívják?), részbe tenni, akkor szerintem ez itt is szerencsésebb lett volna. Értem én, hogy van felül egy gomb, amivel lehetet lépkedni a kettő között, bár szerintem nem ez a legjobb megoldás.

Bár ennél sokkal jobban érdekelne a fejlesztő szándéka, hogy mit is akartak ezzel az új Tinder opcióval elérni. (Na jó gondolom bevételt növelni, hogy a kedvelések hamarabb elfogyjanak.) Hiszen amikor én teszteltem, akkor egy olyan főiskolai barátomat választottam a lehetséges listából, akiről pontosan tudtam, hogy Ausztráliban él. Kíváncsi voltam, hogy vajon sikerül-e nekünk csoportot alakítanunk. Sikerült! Méghozzá úgy, hogy Miki egy tőlem kapott messenger üzenetből tudta meg, hogy mi egy csajozós csoportban vagyunk, és szét fogjuk csapni a budapesti éjszakát. Azt írta, hogy örül az ötletnek, bár náluk éppen most kell a Nap… Miután megkértem megnézte a Tinderben, hogy kapott-e bármilyen üzenetet, vagy egyáltalán látja-e, hogy mi egy csoportban vagyunk. Mindkettőre nem volt a válasz. Ezek után én bőszen fel tudtam venni a kapcsolatot másokkal, hogy menjünk és együtt csapassuk a ritmust. Persze mondhattam volna, hogy Mikinek halaszthatatlan közfeladatot kell ellátni, és ezért nem jött el, de ez azért ciki.

Amikor kijött a Tinder újítása, akkor szinte mindenhol azt írták meg, hogy most már isteni swinger bulikat lehet majd szervezni. Van benne valami, de elképzelem, hogy megjelenik valahol 3-5 izgatott fiatal, tartozzon bármelyik nemhez is, hogy új arcokkal fog megismerkedni, de csak egy ember várja őket. Ilyen felállással talán egy házibuli sem lesz olyan, mint amilyennek elsőre gondolnánk, hogy jó lesz a buli. Bár abban az esetben, ha sok olyan csoportot meghív, ahol vegyesen vannak, akkor abból jó is elsülhet. Erre szokták azt mondani, hogy innen szép nyerni. A kérdés csak az, hogy így van-e értelme az egésznek.

Hogy mi lesz ebben az izgalom? Legfeljebb annyi, hogy vajon az a több liter pia el fog-e fogyni, amit a buli miatt vettél…

Imádtad? Utáltad? Mond el a véleményedet a kommenteknél!

Tetszett, amit olvastál? Itt még több posztot megtalálsz! Klikk ide a további posztokért!

 

Fotó: a Tinder applikációjából

Szólj hozzá

buli társkeresés ismerkedés tippek társkereső swinger házibuli súgó applikáció Ausztrália Tinder randiapp