2017. okt 02.

3+2 valódi ok, hogy a társkeresés miatt miért is kell lefogynod

írta: tolvajnorbert
3+2 valódi ok, hogy a társkeresés miatt miért is kell lefogynod

Néhány éve írtam egy blogposztot, ami arról szólt, hogy kövérként semmi esélyed nincs arra, hogy megtaláld a társadat. A társkeresés nem sokat változott. Túlsúllyal ma sem könnyű társat találni. De összeszedtem több olyan valódi okot, hogy miért is érdemes változtatnod, ha társat keresel!

A társkeresés egy húspiac, de én most mégis azt szeretném megmutatni Neked, hogy miért érdemes változtatnod magadon. Te pedig, ha úgy érzed, hogy eljött az ideje megfontolni azt, amit írtam, majd  változtatsz-e vagy sem…

watermelon-769147_480.jpg

1. Legkevésbé fontos: mert a külsőt keresik

Amikor leülök valakivel beszélgetni arról, hogy ő szeretne társat keresni, akkor mindig szóba kerül, hogy milyen legyen a leendő társa. Itt külön hangsúlyt kap a külső megjelenés. Persze mindig kiderül, hogy az emberek többsége nincs tisztában, hogy hogyan néz ki egy 170-190 centis ember, ha 40-60 kiló. Ilyenkor jön az, hogy elmondják, hogy legyen sportos. Ezt azért imádom, mert haláli nyugalommal a saját testemre mutatok, hogy akkor ilyen, mint én? Erre megkapom a megrökönyödött választ, hogy dehogyis. De hát a szumó is sport hangzik tőlem a válasz.

Egy dolgot megtanultam életem során. Csak azért soha, de soha ne akarj lefogyni, hogy valakinek meghódítsd a szívét. Ha nem kellettél neki plusz 5-15, vagy akár 50 kilóval, akkor nagyon nagy valószínűséggel máshogyan sem kellenél neki. Arról nem is beszélve, hogy csak azért ne függeszd fel a társkeresésedet, mert éppen le akarsz fogyni. Csapasd a ritmust, lehetsz társkereső és életmódváltó egy személyben is. De még egyszer leírom! Magad miatt fogyj le!

2. Amiért már érdemes elkezdeni – tele leszel energiával

Én egy éve kezdtem el leolvasztani magamról a kilókat. Ami nagyon, de nagyon feltűnt, hogy sokkal energikusabb lettem. Én úszni járok, és ma már ott tartok, hogy hetente minimum háromszor, de sokszor négyszer úszom legalább egy órát megállás nélkül teljes erőbedobással. Így reggel korábban kelek, fele annyira visel meg a stressz, ha egy társkereső kopogtat az ajtómon, akkor sokkal aktívabban tudok neki segíteni, mert ha igényli, akkor hajnal 5-kor vagy éppen éjjel 11-kor is tudunk konzultálni. Nekem leginkább ezét érte meg elkezdeni fogyni. Szerintem, ha Te is gondolkozol egy életmódváltáson, akkor ez már az, ami miatt érdemes belevágni.

Hiszen sokkal, de sokkal több erőd lesz mindenre. Egyszer csak azt fogod észrevenni, hogy korábban már délután kettő körül el akartál ájulni a fáradtságtól, most pedig pörögsz reggeltől estig. Képes leszel korábban ébredni kell, és valahogy lelkesebb leszel, jobb lesz a hangulatod, ami végül mindenre hatással lesz az életedben.

3. Ami miatt már ma el kell kezdened – mert tele leszel önbizalommal, és napról napra több sikerélményed lesz

A társkereső emberek többségének semmi önbizalma sincs. Sok oka van ennek, amit most nem elemezgetnék. Így az első, amikor valakivel elkezdek együtt dolgozni, hogy lelket öntök belé, hogy egyáltalán megélje a jövő hetet. Hiszen egy-egy negatív visszajelzés, és inkább a magányt választja, ami érthető is lenne, hiszen ki akar céltábla lenni. Így viszont nem fogja megtalálni a társát.

De amikor elkezded a mozgást, odafigyelsz arra, hogy mit eszel, és néhány nap múlva nem ömlik rólad a víz, feljön rád a rég elfelejtett ruhád, és megkapod a bókokat akkor azt fogod észrevenni, hogy elkezded magad jól érezni a bőrödben. Ilyenkor lehet, hogy még beszólnak még a hátad mögött, ahogy legutóbb a múlt héten szóltak be nekem a metrón éppen edzés után, hogy hogyan lehet egy ekkora kasznival együtt élni, de Te tudni fogod, hogy honnan indultál. Amikor pedig ismerkedsz, vagy éppen egy online társkereső segítségével keresel új párt magadnak, akkor is emelt fejjel, önbizalommal telve fogod csinálni. Arról nem is beszélve, hogy az a randin is sugározni fogsz. Ez lesz a bűverő, amit mindenki keresni fog, és hipp-hopp meg lesz a társad!

diet-1504822_480.jpg

+1 megtalálod a szükséges hiányzó időt!

Azt látom, hogy a legtöbb ember ott akad meg a társkeresésben, hogy nem tudja, hogy mikor ismerkedjen, nem fér bele egy randi az életébe, mert annyira elfoglalt. A mozgásra is időt kell szánni. Amire én megtaláltam azt a heti 3-5 órát, amikor úszni szoktam (ebben ráadásul nincs benne a gőzfürdő, a tusolás, öltözés, oda-visszajutás, stb.), addig rájöttem, hogy korábban azt gondoltam, hogy semmire sincs időm, de tévedtem. Nehéz volt, nem mondom, de megoldottam. Neked is menni fog. Hiszen az elején már az is jó, ha hetente 2-3 alkalommal tudsz sétálni 40-50 percet, vagy amihez éppen kedved van.

+2 új alapokra helyezd az életedet

Sokan ilyenkor szokták a szemöldöküket ráncolni, amikor arról beszélek, hogy az eddig jól megszokott életüket új alapokra kell helyezni, ha jön egy új társ. Sokaknak éppen azért nincs társuk, mert nem tudnák hova benyuvasztani. Az először megtalálod azokat időket, amikor tudsz mozogni magadért, majd teljesen át fogod alakítani az életedet miattatok. Ha nem, akkor nagy valószínűséggel maradsz egyedül.

 

Komoly hátránnyal indulnak azok a lányok, akik nem néznek ki glammodellnek, és azok a pasik is, akik csak egy picit eltér a testük a tökéletestől. Nyugi! Nincs veszve semmi. Nem kell ahhoz tökéletesnek lenned, hogy megtaláld a társadat. Ha jól érzed magad úgy, hogy van rajtad jó néhány kiló súlyfelesleg, akkor azzal sincs baj. A Te életed, a Te döntésed. Csak valaki kedvéért, legyen az bárki nem változtass. De abban pillanatban, amikor meginogsz, és úgy érzed, hogy változtatni szeretnél a külsődön, akkor kezdje el mozogni! Hidd el megéri!

Imádtad? Utáltad? Mondd el a véleményedet a kommenteknél!

Tetszett, amit olvastál? Itt még több posztot megtalálsz! Klikk ide a további posztokért!

Ha szeretnéd, akkor Neked is szívesen segítek megtalálni a társad!

Szólj hozzá

podcast kövérség társkeresés fogyás társkereső randi kövér önbizalom mozgás életmódváltás