2018. jan 15.

TárskereShow

írta: tolvajnorbert
TárskereShow

tarskereshow_1500.png

Mi lenne, ha a kezedbe kapnád a kulcsot, ami megoldaná minden társkereséssel kapcsolatos problémádat egy csapásra? Gondolj bele, hogy milyen érzés lenne az, ha néhány másodperc alatt fel tudnád mérni a terepet, és tudnád, hogy kivel érdemes megismerkedned? Álomszerűen hangzik? De nem lehetetlen!

Tegyük fel, hogy régóta keresed az igazit, de bárkivel is találkoztál eddig, az valahogy soha nem passzolt Hozzád. Ismered az érzést? Pedig amikor először megláttad, úgy érezted, hogy végre megtaláltad az igazit, akit mindig is kerestél, de hiába ragadott magával a külső, a belsővel nem tudtál mit kezdeni.

Mi az a TárskereShow?

A TárskereShow egy olyan tréningsorozat, ahol hónapról hónapra a társkeresést akadályozó területeket vesézzük ki. Olyan előadásokon vehetsz részt, amelyek rávilágítanak arra, hogy mit kell ahhoz tenned, hogy részese lehess egy boldog, kiegyensúlyozott párkapcsolatnak.

Sokszor a kapcsolatok már a társkeresés fázisában rossz irányba mennek el. Így a mi küldetésünk az, hogy megmutassuk, hogyan ismerd fel azt, akivel boldog lehetsz, és hogyan kell ismerkedésből boldog kapcsolatot kialakítani!

 mini_tarskereshow.png

Így látnak azok, akikkel együtt dolgozom

“55 évesen párt keresni szerintem sokkal nehezebb, mint fiatalon. Ilyenkor már teli vagyunk kétséggel, félelemmel, hogy sikerülhet-e újból, lesz-e valaki, aki képes minket elfogadni, és nem utolsó sorban mi magunk képesek vagyunk-e még őszintén, tiszta szívvel szeretni. Én köszönettel tartozom Norbertnek a rengeteg bíztatásért, a törődésért, a sok segítségért, amit kaptam. Főleg azért vagyok nagyon hálás, mert megmutatta, hogyan gondolkodnak a férfiak, mik azok a pontok, ahol teljesen félreértelmeztem a helyzetet. Úgy érzem, mondhatom azt, hogy egy kedves barátság alakult ki közöttünk, és nem utolsó sorban segítségével a párom is megleltem. Mindenkinek csak javasolni tudom.”

B. Nóra - Budapest

“Norbit akkor kerestem meg, mikor úgy éreztem, válságban van a párkapcsolatom. Nem voltam benne biztos, hogy tovább akarom folytatni ezt a kapcsolatot. Segítségével olyan nézőpontból tudtam megközelíteni a helyzetet, ami nemcsak a párkapcsolatomat és a partneremet láttatta velem más színben, hanem a párkapcsolatok megértése is egy új szintre került nálam! Nagyon hálás vagyok érte!”

M. Miklós Manchester, Anglia

“Azt sem tudtam, hogyan kezdjek hozzá, azután felkerestem Őt, és elkezdtünk együtt dolgozni. A legtöbb segítséget Norbitól a bíztatásban kaptam, halogatásra hajlamos vagyok. A mentorálás a vérében van! Szerintem vérprofi! Köszönöm!"

L. Krisztina – Budapest

“Úgy kerestem meg Norbit, hogy tudtam, mik okoznak nehézséget, és miben várom a segítségét. De hamar kiderült, hogy ennél sokkal többet kapok. Nekem legtöbbet a személyiségtípusokkal kapcsolatos beszélgetések (saját magam vagy a velem kávézó lányé) és a zsebmentorálás jelentettek. Amikor este későn volt rázós egy beszélgetés, akkor is megkaptam azt a támogatást, amivel a legtöbbet lehetett kihozni a szituációból. Az utolsó randijaimon pedig nyoma sem volt azoknak a nehézségeimnek, amikkel megkerestem. Köszi az eddigieket, de ha elakadok, még keresni foglak!”

B. Géza – Csobánka

“Tolvaj Norbival egy rendezvényen találkoztam elsőként, azután követtem a blogot és Párkapcsolati Kovácsmester bejegyzéseit. 2017-ben részt vettem egy rendezvényén (Nők vs. Férfiak). Ez a rendezvény sok ébredést hozott számomra, úgy érzem, hasznos információkat kaptam. Mivel még keresem a párom, fontos, hogy célba érjek, és ehhez számomra nagy segítséget nyújtanak a Norbi által írt cikkek, Podcastok és bejegyzések. Szerintem érdemes elmenni a rendezvényeire!”

-T. Andrea - Gyöngyös

 

Az Mini TárskereShow programja

17:50-18:00 Regisztráció

Készülj fel a társkeresésre!

Nők vs. Férfiak

A társkeresés 5 szakasza

Honnan tudod, hogy ki lesz számodra az igaz?

 Az 5 szeretetnyelv ereje a társkeresésben

 

Információk a TárskereShowról

Időpont: 2018. március 23. 18.00

 Jelentkezési határidő: 2018. március 22. csütörtök 14 óra

 Helyszín: Társügynökség tréningterem

Cím: 1072 Budapest, Rákóczi út 42. 1. emelet (EMKE Irodaház)

100_-osmegelegedettsegi_garancia.png

Szólj hozzá

kapcsolat társkeresés ismerkedés enneagram szeretetnyelv