Tinder Super Like, avagy kisebb a porció az ingyen ebédnél?

A Tinder nem is olyan régen jelentette be, hogy elindítja a Super Like-ot, amitől ők azt várják, hogy még több ember találja meg az igazit. Most eljött a pillanat. Gyorsan ki is próbáltam, hogy javít vagy ront az élményen és milyen irányba viszi el az ismerkedést a Tinderen.

superlike_bemutatkozik_480.PNG

A Super Like, akár jó is lehetne. A gondom az vele, hogy éppen azt az anonimitást veszi ki a randiapp használatából, ami nagyban hozzájárult a sikeréhez. Hiszen a felhasználók egy része külön örült annak, hogy a másik semmilyen módon nem értesül arról, hogyha ő elutasítja. Ez most megváltozott.

Mindent a Super Like-ról!

A Tinder újítása végtelenül egyszerű, és nem hiszem, hogy lesz olyan, akinek gondot fog okozni a használata. Az alkalmazás felépítése, logikája semmit sem változott első ránézése. Az egyetlen jele annak, hogy valami megváltozott az, hogy nem a települést tudod állítani, hogy hol is keresel társat, hanem ennek az opciónak a helyén megjelenik a Super Like.

Az egyetlen "jelentősebb" változást csak akkor veszed észre, hogyha nemcsak a jobbra húz – balra húz játékot játszod, hanem megnézed a másik fotóját is. Persze itt se gondolj semmi komolyra.

superlike_fo_480.PNG

superlike_1_480_1.PNG

 

Az alkalmazás erőse arra megy rá, hogy kezd el használni az új opciót. De az első meglepetés akkor fog éri, amikor az első Super Like-ot elhasználtad. Igaz, itt megjelenik, hogy álmaid kiszemeltje üzenet fog kap arról, hogy Te szívesen meginnál vele egy kávét/összegyűrnéd a lepedődet (ki-ki vérmérséklete szerint). De mikor úgy éreznéd magad, mint a kiskutya, aki kezd belejönni az ugatásba közli veled a világ elsőszámú randiappja, hogy kérlek fáradj a kasszához, vagy várj 12 órát. Tudom, hogy sokak szerint csak egy igazi létezik. Lehet, hogy a Tinder fejlesztői is erre gondoltak. Bár nekem gyanús, hogy akkor röpke 12 óra múlva miért is tudok újabb Super Like-ot küldeni. A felhasználás élménye eddig nem sokat változott, bár többen fáradnának a kasszához, ha egyből 10-15 Super Like-ot ki tudtak küldeni, hogy ráérezzenek az ízére. 

superlike_elfogyott_480.PNG

A cél egyértelmű! Ha Super Like-okat akarsz küldözgetni, akkor fizess!!! Te pedig kedves felhasználó ezennel profitot termelő termékké váltál. Ne nem kell ezért megkövezni őket, hiszen minden társkereső cég abból él, hogy egyedülállóknak eladják a lehetőséget arra, hogy megismerkedjenek más egyedülállókkal. Az éves tagsági díjjal viszont komoly konkurenciája lehet a magyarországi cégek többségének. Bár még mindig magasabb, mint a magyar online társkeresők, de ha választani kell, hogy az ember hova fizet, ha fizetni akar, akkor szerintem sokan fogják letenni a voksukat a Tinder mellett a többi társkereső oldal kárára.

super_2_480.PNG

 super_1_480.PNG

super_4_480.PNG

super_3_480.PNG

A Tinder annyiban más, hogy nála van választási lehetőséged! Vagy tolod ész nélkül a Super Like-ot, vagy vársz. A döntés a tiéd!

Az igazi kérdés az, hogy meddig hagyja meg a választás szabadságát. A néhány éve teljesen ingyenes alkalmazás most félévente újabb és újabb fizetős opciókkal rukkol elő. Az alkalmazásban megjelenik az is, hogy hamarosan reklámokat nézegethetsz az alkalmazás használata közben. Ha pedig nem akarsz, akkor sincs semmi gond, csak fizetned kell. Ha ez így megy tovább, akkor nem kell más ahhoz, hogy tömegek pártoljanak el tőlük, mint egy konkurens applikáció, ami új köntösben tudja azt hozni, mint a Tinder az elején. A kérdés, hogy lesz-e ilyen, és vajon eléri, hogy az emberek elkezdjék használni? Addig is várhat az ember 12 órákat, és nézheti a reklámokat, vagy a kasszához járulhat…

 superlike_reklam_480.PNG

 

Imádtad? Utáltad? Mond el a véleményedet a kommenteknél!

Tetszett, amit olvastál? Itt még több posztot megtalálsz! Klikk ide a további posztokért!