2015. máj 28.

Egy riport margójára

írta: tolvajnorbert
Egy riport margójára

Van olyan, hogy semmi sem jön össze. Olyan is van, hogy bizonyos dolgok nem jönnek össze. Arról pedig ne is beszéljünk, hogy van az a helyzet is, amiről úgy gondoltad, hogy csak rosszul sülhet el, de a végén rájössz, hogy igazából az egyetlen dolog, amit érezhetsz, az a büszkeség.

Legyünk őszinték, hogy nem biztos, hogy a Te készülékedben van a hiba, ha nem érted, hogy miről beszélek. A történet röviden és érthetően: Ma ismét felkértek, hogy mondjam el a szakmai tapasztalatomat a tavasszal megbolonduló hormonokról és a felpörgő társkeresőkről, akik a tavasz, a jó idő és persze a hormonok hatására úgy érzik, hogy itt az idő, amikor megtalálhatják az igazit. A beszélgetésre a kisfiammal érkeztem, aki nem ment oviba, és mivel egy jó kis pasis napot terveztünk kérdéses sem volt, hogy velem tart-e. Megbeszéltük, hogy majd ő is bejön, hogy lássa a kamerákat, a stúdiót belülről. Már a megérkezés után összebarátkozott Kustánczi Lia két kutyusával. Előbb a kutyákkal, majd Liával készült közös fotó. Ezek után bementünk a stúdióba, megkaptuk a mikrofonokat  Liával, és megbeszéltem Űrmogyoró Kapitánnyal, hogy ő hol fog leülni és nagyon, de nagyon csendbe lenni. A beszélgetés el is indult. Majd olyan 5 perc után csak ennyit hallok a hátam mögül: Apu! Apu! A szemem fénye egyre hangosabban és megállíthatatlanul kezdett el szólongatni. Erre Berki Krisztián behívta, hogy üljön le mellém. Nem kellett kétszer mondani neki. Bejött és a leült mellém, és a kutyákat nézegette. Amikor vége lett megkérdeztem, hogy mégis miért jött be. Gondoltam, a kutyák miatt, vagy nem akart egyedül lenni, de a válasz ennél sokkal prózaibb. Apu, nekem pisilni kellett, és nem tudtam, hogy mit csináljak! De nagyon jó volt benne lenni a tévében! - mondta, és közben kacagott, ahogy csak kifért a torkán. Büszke voltam rá, mert nem fagyott le, természetesen viselkedett, és ami még fontosabb szót fogadott, még ilyen körülmények között is. Arról pedig nem ő tehet, hogy nem beszéltük meg, hogy egy ilyen helyzetben mit kell csinálni. Jól döntött, és elérte egyrészt, hogy a saját figyelmét elterelje a problémáról, és azt is, hogy a végén mindenki rá figyeljen. Büszke vagyok a kisfiamra!!!!!!!

fem3_csanival_480.jpg

Ha a beszélgetésre is kíváncsi vagy, illetve látni akarod, ahogy bejön a fiam a stúdióba, akkor itt a teljes videó:

 

ui: Amikor hazaértünk egyetlen kérdése volt a gyermeknek! Apu, ennek a néninek van férje, mert nagyon szép volt! Majd amikor közöltem, hogy Lia nincs férjnél, akkor csak sejtelmesen mosolygott...

Szólj hozzá

társkeresés ismerkedés szingli Berki Krisztián Űrmogyoró Kapitány Czippán Anett Tolvaj Norbert párkapcsolati kovácsmester Kustánczi Lia