2017. dec 18.

Lehetsz-e őszinte egy randin?

írta: tolvajnorbert
Lehetsz-e őszinte egy randin?

Tudom, hogy mindenkinek megvan a fix válasza arra a kérdésre, hogy lehetsz-e őszinte egy randin! Van olyan társkereső, aki egyből rávágja, hogy a társkeresés csak úgy lehet eredményes, ha játszmázol, és úgy alakítod a helyzetet, hogy az neked jó legyen. Míg mások csak is teljesen őszintén tudják elképzelni a társkeresés minden egyes lépését! Mindkét gondolatmenet hívei ragaszkodnak az igazukhoz. De vajon melyiküknek van igaza?

 nordwood-themes-179255_480.jpg

Az egyik workshopomon tette fel a nagy kérdést az egyik résztvevő a kérdést, hogy mennyi ideig kell megjátszania magát, ha társat keres. Andi elmondta, hogy a munkahelyén az összes pasi kolléga azt az elvet vallja, hogy legalább 3 hónapig vetíteni kell, mert különben esély sincs egy normális párkapcsolatra. Lemondtam, hogy én hogyan látom a helyzetet.

Ma reggel, amikor kavargattam a kedvenc kávémat azon kezdtem el gondolkodni, hogy vajon én mindig igazat mondtam akkor, amikor társat kerestem? Vajon ha nem mondtam, akkor miért tettem így? Eszembe jutott több eset is. Volt, amikor több lánnyal jártam egyszerre. Mivel ők azt gondoltál, hogy monogám kapcsolatban vannak velem, így természetesen vetítenem kellett. Volt olyan is, hogy a regisztrációnál csaltam az adataimmal, majd a randin kiderült, hogy én sokkal őszintébb voltam, mint a lány, aki a barátnője adataival, képével ismerkedett. Ezek voltak a legkiugróbb esetek, és arra jöttem rá, hogy az igazán tartós kapcsolataim mind úgy alakultak ki, hogy önmagam adtam. Nem volt benne megjátszás, álarc, játszmázás. Nem mindig vezetett eredményre az őszinteség. De őszintén? Azoknak a lányoknak már a nevére sem emlékszem. Hogy miért hazudtam máskor? Mert úgy éreztem, hogy erre van szükség. De idővel mindig rá kellett jönnöm, hogy ilyenkor nagyon nem vagyok önazonos, és bár a kezdetekben izgalmas volt, de után mindig egy mély pont következett. Így visszanézve nem vagyok benne biztos, hogy megérte.

 andrew-neel-108081_480.jpg

Ha nincs takargatnivalód!

Ha nincs takargatnivalód, akkor szerintem játssz tiszta lappal! Ez azért fontos, mert azt látom, hogy amikor nem önmagad adod, vagy a másik nem önmagát adja, amikor elindul az ismerkedés, akkor 2-3 hét vagy hónap után álltok egymással szemben és amellett, hogy becsapva érzitek magatokat, azon fogsz gondolkodni, hogy vajon ki is áll veled szemben.

Tudom, hogy lesznek olyanok, akik kihasználhatnak, tudom, hogy nem mindig könnyű őszintének lenni. De megéri. Látom a saját életemen, és látom az ügyfeleknél is. Nem lesz könnyű, de megéri. Nem kell azon gondolkodni, hogy mit is mondtál neki. Az igazság az, hogy el lehet kerülni a bili kiborulását. Kicsit lehet, hogy tovább tart megtalálni a társadat, de az igazság az, hogy így nem csak napokra, hetekre, hónapokra lesz valaki melletted. 

Ha van takargatnivalód!

Egyrészt, ha társkereső vagy, akkor ne legyen. Illetve ha őszinte akarok lenni, akkor leginkább csak Te gondolod, hogy van bármi, amit takargatnod kellene. Ez igaz akkor is, ha nem komoly kapcsolatot keresel, hanem úgy döntöttél, hogy szeretőt keresel, vagy egy éjszakás kalandra hajtasz. Vannak erre fórumok. A gond ott szokott lenni, hogy társkereső vagy egy szexpartner kereső oldalon, és/vagy szexpartner kereső vagy egy társkereső oldalon. Más takargatnivalót nem nagyon tudok elképzelni. Meglepődnél, ha tudnád, hogy mennyivel jobb arányokkal lehet társat találni (vagy akár szeretőt), ha ezt őszintén csinálod.

 

Én azt gondolom, hogy társkeresés közben megtérül az, hogy őszinte vagy! Tudom, hogy sokan ezt másképpen látják, gondolják, de ahogy az élet más területén, úgy a társkeresés világában is megtérül, kifizetődik az őszinteség. Most hagyjuk a sánta kutyát, és a hazug embert. A lényeg, hogy önazonos légy, mert csak így fogod jól érezni magad társkeresés közben.

 

 

Keresed társad, de nem találod? Randizol rendszeresen, de soha nincs második randid? Mit szólnál hozzá, ha én segítek Neked? Kattints ide a segítségért! 

Fotó: https://unsplash.com/

Szólj hozzá

hazugság társkeresés ismerkedés társkereső randi őszinteség