2016. sze 16.

Mi a Te történeted?

írta: tolvajnorbert
Mi a Te történeted?

Az elmúlt években sok-sok társkeresővel találkoztam, beszélgettem. Így megismertem a történetüket, amelyek közül néhányat itt a blogon Te is megismerhetsz. De felmerült bennem az a kérdés, hogy mi lehet vajon azokkal, mi lehet vajon mások története. Hogy alakult a Te társkeresésed!

Ha van kedved, akkor meséld el nekem. Ezzel nemcsak megismerhetem a Te történeted, hanem ennek segítségével még több ember története, véleménye segít nekem abban, hogy jobbá tegyem a munkámat. Így ha valaki hozzám fordul, akkor neki is még jobb, hasznosabb segítséget tudok nyújtani! Így azt is jobban megismerhetem, hogy mire vágyik a többség, és mi az, amitől nagyon kiveri a víz, amikor társat keres!

480_blogging-336376_1920.jpg

Készítettünk egy kérdőívet, amit néhány perc alatt ki tudsz tölteni. Ha gondolod, akkor a teljes felmérés eredményét elküldjük Neked, hogy Te is megismerhesd a többi társkereső véleményét, élethelyzetét és azt, hogy ők mire vágynak.

Segítségedet nemcsak újabb információkkal szeretném megköszönni, hanem a kitöltők 3 nyeremény közül választhatnak. Hogy kik lesznek a szerencsések, azokat majd októberben fogjuk kisorsolni. De ne izgulj, mert 99 nyereményt sorsolunk ki, így Te is könnyen a győztesek között lehetsz!

A kérdőívet ide kattintva érheted el!

480_loop-572859_1920.jpg

Segítségedet előre is köszönöm!!!!

Adatvédelmi szabályzat a kérdőív kitöltéséhez!

Fotó: https://pixabay.com

Szólj hozzá

szerelem társkeresés szakítás ismerkedés társkereső randi történetek online társkeresés társkereső iroda randiapp