2017. sze 30.

Mire taníthat meg egy lángos?

írta: tolvajnorbert
Mire taníthat meg egy lángos?

Te is szereted a lángost? Én nagyon odáig vagyok értük, de ez a blog továbbra is társkereséssel fog foglalkozni. Hogy miért írok ma egy lángosról? Mi köze van ennek a társkereséshez, vagy éppen a párkapcsolatokhoz, azt mindjárt el fogom árulni!

Íme a mai gondolatébresztő: 

img_3324.JPG

fokhagymás-sajtos-tejfölös-baconos lángos

Ma sorba álltam a kedvenc lángososomnál. Ahogy sorban álltam elkezdtem azon gondolkodni, hogy itt állok, és csak arra, hogy leadjam a rendelésem várnom kell 10-15 percet, majd legalább ennyit, hogy el is készüljön. Pedig egy dologban biztos vagyok: a lángos szembe megy a gasztroforradalommal. Hiszen a közösségi médiában, vagy a hagyományos médiában csak tökéletesen megkomponált ételeket lehet látni. Ráadásul sokszor mindegy, hogy sok csillagos mesterszakács, bocs shéf, vagy éppen Mancika néni csinálta. Ekkor rájöttem, hogy én imádom, ha egy kaja csúnya! Nem kell, hogy tökéletes legyen, hogy trendi legyen, még csak az sem kell, hogy jól nézzen ki. Legyen finom, és kész! De mi keresnivalója ennek a témának egy társkereső blogon?

Egy történet jutott eszembe, ami lassan van vagy 15 éves. Amikor először jártam a feleségeméknél, akkor az édesanyja megcsinálta a messze földön híres töltött csirkéjét. Már hetekkel korábban azt hallgattam, hogy milyen jó, milyen szuper, és bárki, aki megtudta, hogy mivel várnak az megemelte a kalapját. Eljött a nagy nap, és semmi nem úgy sikerült, ahogy szokott! Csak annyit lehetett hallani a konyha felől, hogy mondjátok meg Norbinak, hogy ez nem ilyen szokott lenni... Az íze fantasztikus volt, de a bőre szétszakadt, a tölteték kifolyt, stb.. Anyósom tragédiaként élte meg. Azóta sem csinált olyat, mert nem akart újabb kudarcot. A nagy igyekezetében semmi sem úgy sikerült, ahogy eltervezte, mert - szerintem - rágörcsölt arra, hogy vajon mit fogok mondani.

Amikor társat keresel, akkor is sűrűn előfordul, hogy előre elkezdesz rettegni valamitől, ami még meg sem történt. Sokan azért nem mennek el egy-egy randira, mert előre félnek attól, hogy nem lesznek elég jók a másiknak, vagy simán hülyét csinálnak magukból. Ha pedig van egy kudarcélmény, akkor emberek képesek feladni a társkeresésüket, mert elkönyvelik, hogy ez nekik nem fog menni.

Imádom, ha valaki a következő mondattal kezdni a konzultáció: én egy nehéz eset vagyok! Tudom, hogy vele jól meg fogjuk érteni egymást! A cél nem az, hogy tökéletes légy! Megfigyelted már azt, hogy azoknak a többsége, akiket imád a közösségi média sem tökéletesek? A napokban hallgattam egy podcastet, ahol Oracvez Nóra arról beszél, hogy nem kell szépnek lenned. Bakker, teljesen igaza van! Amikor társat keresel, és túl tökéletes vagy, akkor a számodra fontos, és lehetséges jelöltek többsége meg fog ijedni, ki fog hátrálni, mert ő nem tökéletes, és nem tudja elképzelni, hogy lehet köztetek bármi is. Éppen ezért merd megmutatni a valódi énedet. Merj önmagad lenni, hogy fel tudjanak rád figyelni, hogy merjenek veled ismerkedni. Ezért is fontos, hogy ne idézeteket írjatok, vagy még azt se, hanem néhány olyan gondolatot, ami Te vagy, ami foglalkoztat! Arra pedig végképp ne görcsölj rá, ha nem megy elsőre! Gondold végig, hogy mit kellene másképpen csinálnod, kitől tudsz segítséget kérni, mivel tudod elérni, hogy felfigyeljenek rád. Kezdj el nyitni a világ felé, és értékeld az élet apró örömeit. Ekkor arra is rá fogsz jönni, hogy ismerkedni egy csomó olyan helyen, helyzetben is lehet, ahol korábban el sem tudtad volna képzeni. Hiszen nincs tökéletes időzítés sem. A lényeg, hogy csináld, és addig keress, amíg meg találod azt, akivel végre egy boldog és kiegyensúlyozott párkapcsolatban élhettek.

Imádtad? Utáltad? Mondd el a véleményedet a kommenteknél!

Tetszett, amit olvastál? Itt még több posztot megtalálsz! Klikk ide a további posztokért!

Ha szeretnéd, akkor Neked is szívesen segítek megtalálni a társad!

Fotó: Pixabay.com

Szólj hozzá

tökéletes ismerkedés lángos párkapcsolat merj hibázni csúnya ételek nincs ennél finomabb