2017. okt 02.

Egy kis türelem segít a társkeresésben is!

írta: tolvajnorbert
Egy kis türelem segít a társkeresésben is!

Úgy érzed, hogy kellene egy társ. Bele is csapsz a társkeresés sűrűjébe, de valahogy csak nem akar jönni a nagy Ő. Pedig már vagy három napja, hónapja csapatod a ritmust, de kiráz a hideg, amikor eszedbe jut, hogy ma is kellene valamit tenni az ügy érdekébe.

Ilyenkor jöhet jól egy lelket melengető pillanat, ami át tud lendíteni a holtponton, vagy egy kis áramszünet. De én azt gondolom, hogy igen is kell az, hogy néha az ember a mélységeket is megélje. Tudom, hogy marhaságnak tűnik, de tudom, hogy csak akkor tudsz valamit igazán értékelni, amikor már az ellenkezőjét megélted. Mire gondolok? Ha éppen a társadat keresed, akkor szerintem pontosan tudod, hogy mi az, amit nagyon nem akarsz! Így voltam én is ezzel, amikor évekkel ezelőtt belekezdtem a társkeresésbe. A korábbi párom elszívta minden erőmet, elszívta a lelkemet. Bármit akartam csinálni, bármibe kezdtem bele soha nem volt jó. Én voltam a szar, én tehettem mindenről. Volt olyan, hogy arról is én tehettem, hogy már napok óta esik az eső. Borzalmas volt. Kicsit olyan volt, mint egy szürreális álom. Ami a legrosszabb volt, hogy annyira rám telepedet, hogy nem tudtam kilépni a kapcsolatból. Ekkor megéltem a tejes sötétséget, és tudtam, hogy mi az, amit soha többet nem akarok. Később, amikor elkezdtem új társat keresni pontosan tudtam, hogy ez az, amit nem akarok soha többet. Ezek után többször belefutottam olyanokba, akivel tudott volna működni a kapcsolat, de éreztem, hogy itt megint felütheti magát az, amitől menekültem korábban. Nem akartam ezeket a lányokat megváltoztatni. Ezért tovább kerestem. Végül megtaláltam Bettit, aki mellettem áll, támogat és tudja, hogy mi kell ahhoz, hogy túl tudjak lendülni a holtponton. Végtelenül inspiráló az, ahogy hozzááll a dolgokhoz.

Amikor úgy érzed, hogy nem vagy felhőtlenül boldog, és ebben egy társ nagy segítségre lenne, akkor rázd meg magad, és keress tovább. Talán ez az idézet is segíteni fog tudni neked ebben: 

"Még egy boldog életben is adódnak sötét pillanatok, mert a boldogság szó elvesztené az értelmét, ha sötétség nem egyensúlyozná ki. Sokkal jobb, ha türelemmel és mély nyugalommal fogadjuk a dolgokat, amiket az élettől kapunk."
Carl Gustav Jung (1875-1961) svájci pszichiáter

 

beautiful-girl-2003650_1920.jpg

Ha erőre kaptál, akkor kezdj el kitartóan keresni, hogy végre megtaláld azt, akit keresel. Ha pedig úgy érzed, hogy ez a sötétség elhatalmasodik rajtad, akkor merj segítséget kérni. Beszélgess a barátaiddal, vagy bátran írj nekem. Meséld a történetedet, és azt is, hogy mire vágysz. Mert sokszor már az is segít, ha meg tudod fogalmazni, hogy mi okozza a sötétséget, a boldogtalanságot. Ha ezt kiadod magadból, akkor el tudsz indulni azon az úton, amelyen megtalálod a boldogságot.

 

Imádtad? Utáltad? Mondd el a véleményedet a kommenteknél!

Tetszett, amit olvastál? Itt még több posztot megtalálsz! Klikk ide a további posztokért!

Ha szeretnéd, akkor Neked is szívesen segítek megtalálni a társad!

Fotó: Pixabay.com

Szólj hozzá

idézetek boldogság társkeresés párkapcsolat társkereső társ súgó