2018. ápr 19.

Amitől a legtöbb társkereső fél!

írta: tolvajnorbert
Amitől a legtöbb társkereső fél!

Ha voltál már mostanság társkereső oldalon, pörög a Tinder a telefonodon, akkor szerintem Te is felfigyelhettél arra, hogy a társkeresők többsége retteg! Az igazság az, hogy az arcokra kiülő félelem az, ami miatt szerintem sokan nem találják meg a társukat!

aimee-vogelsang-106103.jpg

Már többször írtam róla, beszéltem erről videóban, és most egy különálló blogbejegyzést is szánok neki! Az igazság az, hogy nem csodálom, ha sokaknak elmegy a kedve a társkereséstől, mert hát kinek van kedve savanyú arcú embereket bámulni órákig napokon keresztül!

Tudom, hogy hülyén hangzik, de szerintem amitől a legtöbb társkereső fél az a mosoly! Egyszerűen nem tudom mással magyarázni, hogy a társkereséshez használt fotókon miért vág mindenki olyan fejet, mintha citromba harapott volna. Pedig egy mosolygós arc, egy vidám pillanat úgy fel tudja dobni egy-egy képet, hogy a tapasztalatom szerint nagyobb eséllyel választják az azon lévőket. Ráadásul a sok faarcú ember között könnyű kitűnni. A podcastban, amit ehhez a bloghoz csináltam három okot is felsorolok, hogy vajon miért nem mosolyognak az emberek. Ha kíváncsi vagy rá, akkor hallgasd meg:

 

Ha úgy érzed, hogy szükséged lenne egy kis segítségre, hogy el tudj indulni a társkeresés rögös útján, vagy megakadtál, és nem tudod hogyan tovább, akkor itt a lehetőség, egy rövid, ingyenes telefonos konzultációra! Nincs más dolgod, mint ide kattintani!

Fotó: https://unsplash.com/

Szólj hozzá

félelem társkeresés online társkeresés Tinder