2018. okt 15.

Olyat keresek, mint amilyen én vagyok!

írta: tolvajnorbert
Olyat keresek, mint amilyen én vagyok!

Ha találnék olyat, mint amilyen én vagyok, biztos, hogy egyből beleszeretnék, mert olyan jó ki tudnánk jönni egymással. Ezt az első ránézésre kissé furcsa, vagy akár nyugodtan mondhatom ijesztő mondatot a napokban hallottam, de nem ez volt az első alkalom, amikor valaki a hasonló hasonlót vonz felfogást úgy fordította le saját magának, hogy ha lehet, akkor ő saját magát keresi az ellenkező neműek között. De vajon van ennek értelme?

darius-bashar-509025-unsplash_480.jpg

Tisztázzuk gyorsan, én is abban hiszek, hogy a hasonló a hasonlót vonzza. Minden esetben, amikor azt tapasztaltam, hogy hatalmas lángolással elkezdtek egy kapcsolatot, amiben két totálisan másvilágú ember gabalyodott össze, mindig az lett a vége, hogy minimum az egyik fél, de sokszor mindketten életre szóló sebeket szereztek.

Azt is tisztázzuk gyorsan, hogy nem célom most az összes közhelyet elpufogtatni ebben a blogbejegyzésben. (Tartogatok még néhányat a következő napokra…) Sokkal inkább azzal a tendenciával akarok foglalkozni, ami miatt egyre többen vannak manapság egyedül. Ugyanis annyira a saját tükörmásukat keresik, hogy másnak nem is adnak esélyt. Itt nem arra gondolok, hogy totálisan szerelmesek önmagukba, hanem arra, hogy olyan elvárásokat támasztanak mások felé, aminek senki nem fog megfelelni.

Szerintem akkor működik, működhet jól egy párkapcsolat, ha az alapok rendben vannak, és ezek a vezérlő elvek fedésben vannak a párnál. Igen ám, de ezen felül annyi, de annyi minden van még, ami meghatározza az ember személyiségét. A lényeg pedig pont ez. Ezek az apró különbségek lesznek azok, amelyek izgalmassá, inspirálóvá tudnak tenni egy kapcsolatot.

Amikor pedig keresel, akkor tedd meg, hogy a társkereső szűrőtölcséred úgy állítod be, hogy csak a vezérlő elvek legyenek azok, amelyek meghatározóak, és minden más legyen az, ami kiderülhet a randin. Ez fog abban segíteni, hogy egy hullámhosszra tudjatok kerülni, és élvezni az ismerkedést.

Persze megteheted, hogy továbbra is olyan társat keresel, aki 100%-ban olyan, mint amilyen Te magad vagy. Ez lehet egyrészt jó kifogás akkor, ha nem akarsz társat találni, csak magadat, a környezetedet akarod nyugtatni, másrészt hatalmas önbecsapás, mert remélem Te magad is tudod, hogy Te egyedi vagy és megismételhetetlen.

Tehát, ha társat akarsz találni, akkor kapcsold be a társkereső üzemmódot, és keres olyat, akivel hasonlóan látjátok a világot, de mégis van köztetek különbség, hogy legyen mit felfedezni, hogy valami, ami izgalmassá tudja tenni a hétköznapokat.

 

Elakadtál a társkeresésben? Pörgeted a Tindert, ezer online oldalon regisztráltál, de mégsem találod a párod? Nyugi, ha gondolod, akkor Neked is örömmel segítek, hogy végre megtaláld a társadat! A segítségért kattints ide: http://bit.ly/2iX1hYS

Fotó: https://unsplash.com/

Szólj hozzá

keresés férfi szerelem társkeresés ismerkedés párkapcsolat magány társkereső komoly kapcsolat hasonló társkereső stratégia hasonló a hasonlót társkereső szűrőtölcsér