2014. máj 06.

Szexpartnert keresnek

írta: tolvajnorbert
Szexpartnert keresnek

A minap egy érdekes kis feliratra lettem figyelmes. Évek óta futok bele ilyenekbe, de ez valahogy más volt. Merem remélni, hogy csak egy rossz szájízű vicc az egész, bár annak meg több, mint durva.

A történet alapvetően mindennapos, legalábbis a nagyobb bevásárlóközpontok férfi WC-jében. Szinte nincs olyan Budapesten, ahol valamikor egy-két kiírást ne láttam volna a falon, amelyben elsősorban helyes, tini fiúkat keresnek szexuális szolgáltatásra. Ezt sem nagyon értem, sőt sokkal inkább dühít. Sokáig azt hittem, hogy ezek kamu kiírások, de egyik-másik híradóból kiderült, hogy ezek igazán valóságos üzenetek.

Azzal szerintem nincs baj, ha egy pár fel akarja dobni a párkapcsolatát, a szexuális életét. Szerintem még az is belefér, hogyha bevonnak egy harmadik személyt, bár egyrészt ez csak akkor működhet, ha mind a két fel nyitott rá, és még akkor is hosszú távon komoly negatív következményei lehet a kapcsolatukra nézve.

Egy kisebb iparág alakult, épült arra, hogy ezeknek a pároknak az igényeit kielégítsék. Nem a swinger kluboknak akarok most reklámot csinálni, de tény, hogy vannak, akik előszeretettel járnak szórakozni ilyen helyekre. De lassan megszokott az is, ha Internetes társkeresőkön vadásznak harmadik félre akár a hölgytag, akár a férfi szórakoztatására. Sőt társkereső irodai ügyféllel is találkoztam, aki bevallotta, hogy náluk mind a férfiak, mind a nők, akiket bevontak harmadik félnek mindkettőjük örömére szolgált.

Amit viszont a WC ajtón láttam azt leginkább nem értem. Ha már van lehetőség arra, hogy valaki jól bejáratott, akár ingyenes fórumokon, kulturáltan ismerkedjen, akkor miért van szükség arra, hogy ilyen alpári módon keressen partnert a feleségének?

Íme a csodás felirat. (A számot természetesen kitakartam, mert nem akartam reklámot csinálni nekik.)

feleség_telefonszám.JPG

Ha valaki tudja választ a fenti kérdésre, akkor legyen jó hozzám és juttassa el hozzám.

 facebook_csoport.jpg

Szólj hozzá

szex szexualitás felirat partner swinger swinger klub online társkeresés WC társkereső iroda